Τεκτονικές αλλαγές, στο εγχώριο ηλεκτρονικό εμπόριο και δη στα online σούπερ μάρκετ αναμένεται ότι θα προκαλέσει η επίσημη είσοδος της Σκλαβενίτης, το e-shop της οποίας αποτελεί πραγματικότητα εδώ και λίγες ώρες.
Μπορεί η αλυσίδα να είχε από τις αρχές του έτους ηλεκτρονική παρουσία μέσω του caremarket.gr που εξαγόρασε και να εξυπηρετούσε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες της και μέσω της συνεργασίας της με την πλατφόρμα e-food, ωστόσο το μεγάλο βήμα στην e-εποχή γίνεται με το επίσημο site της που έχει ανέβει εδώ και λίγες ώρες στον διαδικτυακό "αέρα".
Ήδη στον διαδικτυακό τόπο του Caremarket αναφέρεται πως αυτό το e-shop "δίνει τη θέση του στο eMarket Σκλαβενίτης” και ενημερώνει όσους πελάτες του είναι ήδη εγγεγγραμμένοι ότι δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσουν νέο λογαριασμό.
Το "καλάθι” του eMarket Σκλαβενίτης διαθέτει, σύμφωνα με την έρευνά μας, 25 κατηγορίες με περισσότερα από 8.700 προϊόντα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία θα ενταχθούν στις συλλογές του e-shop το προσεχές διάστημα.
Μέχρι στιγμής το ηλεκτρονικό κατάστημα της Σκλαβενίτης εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, ενώ σύντομα θα καλύπτει και άλλες πόλεις της Ελλάδας. Σε ό,τι αφορά τις παραδόσεις, αυτές πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00, για αγορές από 30 ευρώ και άνω, η αποστολή είναι δωρεάν, ενώ για αγορές κάτω των 30 ευρώ υπάρχει χρέωση 2 - 6 ευρώ, η οποία υπολογίζεται βάσει χιλιομετρικής απόστασης από το Κέντρο Διανομής έως τον τόπο παράδοσης.
Μάχη για μια "πίτα” που αναπτύσσεται με τριψήφιο ποσοστό
Η είσοδος στο εγχώριο online grocery της Σκλαβενίτης, που τζιράρει 3,28 δισ. ευρώ (στοιχεία 2019), διαθέτει 497 φυσικά καταστήματα, 6 κέντρα διανομής, εξυπηρετεί καθημερινά 500.000 πελάτες και απασχολεί 30.000 εργαζομένους, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά η οποία, αν και βρίσκεται ακόμη σε νηπιακή φάση, σημειώνει ραγδαία ανάπτυξη.
Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group, ο κλάδος του εγχώριου online grocery θα "πιάσει” εφέτος πωλήσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες ήταν 46,7 εκατ. ευρώ. Το τρίμηνο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου εμφάνισε ανάπτυξη 183%, ενώ τον Σεπτέμβριο οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) και σημείωσαν άνοδο +174% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.
Οι κατηγορίες που εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος), τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+254%), τα προϊόντα αρτοποιίας (+227%), τα φρέσκα τρόφιμα (+217%), τα συσκευασμένα τρόφιμα (+205%), τα καλλυντικά και είδη περιποίησης (+196%), τα χαρτικά και είδη καθαρισμού (+172%), τα ποτά και αναψυκτικά (+161%), τα προϊόντα για κατοικίδια (+135%) και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά (+39%).
Πηγή: capital.gr
Tης Αλεξάνδρας Γκίτση
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου